Menneet kummittelevat minulle.
Se on inhottavaa. Eikä ainoastaan minun kannaltani.

Ex-poikaystäväni petti minua aikoinaan. Jos teitä ei koskaan ole petetty, en pysty kuvailemaan kyseistä tunnetta, mutta voin taata, että se on hyvin ikävää. Pidin hänestä kovasti, ehken rakastanut, mutta pidin. Todellisuus tuli kuin nurkan takaa. Aavistin tilanteiden suunnan, mutten halunnut uskoa sitä. Todellisuuden valjetessa - putosin.

Puolen vuoden kuluttua aloitin uuden elämän. Tein parhaani, jotteivat menneet olisi häirinneet uutta alkuani. Mutta minun on myönnettävä: en pysty luottamaan uuteen poikaystävääni täysin. Pelkään, että hän tekee saman kepposen kuin edellinen. Ihmiset saarnaavat minulle, etteivät kaikki miehet ole samanlaisia. Ettei tämä ole edellisen kaltainen. Mutta tiedättekö, sitä tunnetta ("Hän oli kauniimpi ja mukavampi kuin sinä, hän suuteli paremmin, hänen vartalonsa sai halut heräämään, hänen naurunsa oli suloisempi..") ei saa mikään kuolemaan.

Pelkään, että tässä maailmassa joku on aina minua parempi.